15 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Łowca > Łucznik
Dodaje do klasy: Skupienie się na długich i krótkich łukach, w zwarciu sztylet, nie zajmuje się polowaniem, lekki pancerz
Łowca > Kusznik
Dodaje do klasy: Większe umiejętności strzelania z kuszy niż z łuku, z bliska atakuje sztyletem, nie zajmuje się polowaniem, lekki pancerz
Łowca > Myśliwy
Dodaje do klasy: Lepsze oprawianie zwierząt, skupia się bardziej na polowaniu niż na umiejętnościach strzeleckich, w zwarciu używa noża, lekki pancerz
Łowca > Kłusownik
Dodaje do klasy: Bazuje na taktyce "pułapka i dobicie", jest bardzo łatwy do pokonania jeśli nie wejdziesz w pułapkę
Łowca > Mistrz chakramu
Dodaje do klasy: Posługuje się chakramami za równo na dystans jak i w zwarciu, które to są bardzo ostre i łatwo odbijają się od ścian
Łowca > Survivalowiec
Dodaje do klasy: Zna sztukę przetrwania, wie co truje, a co jest jadalne, jak również wykorzystuje pierwotne elementy przyrody by być bezpiecznym i nie umrzeć w podróży. Idealna specjalizacja dla początkujących, lecz później mało przydatna. Potrafi tropić wszystko co się rusza, bazuje na pierwotnym instynkcie przetrwania, jego głównym asortymentem są łuk i nóż do skórowania, rzadziej używa bumerangu. Zna sztukę pierwszej pomocy, jest świetnym zielarzem posiada wzrok orła, potrafi cicho biegać oraz rozmawiać ze zwierzętami i potworami oprócz smoków
Łowca > Harpunnik
Dodaje do klasy: Używa harpunów
Łowca > Pikinier
Dodaje do klasy: Walczy piką, lub zwykłą włócznią, jest klasą uniwersalną, walczy za równo wręcz jak i w zwarciu
Łowca > Zwiadowca
Dodaje do klasy: Jednostka specjalizująca się w kamuflażu, szybkim przemieszczaniu i łucznictwie, nisi przy sobie zawsze mały nóż w razie potrzeby zabójstwa z bliska. Idealny dla kogoś, kto lubi się skradać i omijać walkę wręcz szerokim łukiem
Łowca > Mistrz łowów/Gniew Natury
Dodaje do klasy: Jednostka strzelecka, posługuje się zatrutymi strzałami, jest cichy i skuteczny, broni natury a natura broni jego, sokole oczy oraz łuk dalekiego dystansu idealnie nadają się do tego fachu. W ich rozeznaniu najbardziej zgodny z naturą jest seks z driadami
30 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Łucznik > Strzelec
Dodaje do klasy: Nie zajmuje się polowaniem, doskonale strzela z każdej broni i nosi średnie pancerze
Kusznik >Strzelec wałowy
Dodaje do klasy: Doskonale strzela z kuszy, nosi ciężkie pancerze, nie zajmuje się polowaniem
Myśliwy > Leśnik
Dodaje do klasy: Używa średnik pancerzy, skupia się na polowaniu, doskonale oprawia zwierzęta i potwory
Kłusownik > Wnykarz
Dodaje do klasy: Zastawia pułapki, doskonale radzi sobie z rzadkimi potworami
Mistrz chakramu > Miotacz
Dodaje do klasy: Idealnie rzuca każdym typem broni miotanej
Survivalowiec > Przygotowany
Dodaje do klasy: Zna każdy las jak własną kieszeń, zastawia pułapki, może wyżywić się w lesie
Harpunnik > Harcownik
Dodaje do klasy: Używa wszelkich broni długich oraz drzewcowych, nosi średnie pancerze
Pikinier > Włócznik
Dodaje do klasy: Może walczyć z konia, używa ciężkich pancerzy i wszelkich broni drzewcowych
Zwiadowca > Szperacz
Dodaje do klasy: Idealnie posługuje się sztyletami, łukami i krótką bronią białą, nosi średnie pancerze i w ograniczonym stopniu może posługiwać się kradzieżą kieszonkową
Mistrz łowów/Gniew Natury > Królewski łowczy
Dodaje do klasy: W podstawowym stopniu opanował sztuki druidzkie oraz jest świetnym strzelcem
40 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Klasa specjalna, następna droga rozwoju dla każdej dowolnej klasy, wybrana klasa może być używana z klasą wybraną poprzednio równolegle
Mag i Łowca > Łowca czarownic
Dodaje do klasy: Odbijanie zaklęć w walce z magami, średnie pancerze, duż
Łowca > Łucznik
Dodaje do klasy: Skupienie się na długich i krótkich łukach, w zwarciu sztylet, nie zajmuje się polowaniem, lekki pancerz
Łowca > Kusznik
Dodaje do klasy: Większe umiejętności strzelania z kuszy niż z łuku, z bliska atakuje sztyletem, nie zajmuje się polowaniem, lekki pancerz
Łowca > Myśliwy
Dodaje do klasy: Lepsze oprawianie zwierząt, skupia się bardziej na polowaniu niż na umiejętnościach strzeleckich, w zwarciu używa noża, lekki pancerz
Łowca > Kłusownik
Dodaje do klasy: Bazuje na taktyce "pułapka i dobicie", jest bardzo łatwy do pokonania jeśli nie wejdziesz w pułapkę
Łowca > Mistrz chakramu
Dodaje do klasy: Posługuje się chakramami za równo na dystans jak i w zwarciu, które to są bardzo ostre i łatwo odbijają się od ścian
Łowca > Survivalowiec
Dodaje do klasy: Zna sztukę przetrwania, wie co truje, a co jest jadalne, jak również wykorzystuje pierwotne elementy przyrody by być bezpiecznym i nie umrzeć w podróży. Idealna specjalizacja dla początkujących, lecz później mało przydatna. Potrafi tropić wszystko co się rusza, bazuje na pierwotnym instynkcie przetrwania, jego głównym asortymentem są łuk i nóż do skórowania, rzadziej używa bumerangu. Zna sztukę pierwszej pomocy, jest świetnym zielarzem posiada wzrok orła, potrafi cicho biegać oraz rozmawiać ze zwierzętami i potworami oprócz smoków
Łowca > Harpunnik
Dodaje do klasy: Używa harpunów
Łowca > Pikinier
Dodaje do klasy: Walczy piką, lub zwykłą włócznią, jest klasą uniwersalną, walczy za równo wręcz jak i w zwarciu
Łowca > Zwiadowca
Dodaje do klasy: Jednostka specjalizująca się w kamuflażu, szybkim przemieszczaniu i łucznictwie, nisi przy sobie zawsze mały nóż w razie potrzeby zabójstwa z bliska. Idealny dla kogoś, kto lubi się skradać i omijać walkę wręcz szerokim łukiem
Łowca > Mistrz łowów/Gniew Natury
Dodaje do klasy: Jednostka strzelecka, posługuje się zatrutymi strzałami, jest cichy i skuteczny, broni natury a natura broni jego, sokole oczy oraz łuk dalekiego dystansu idealnie nadają się do tego fachu. W ich rozeznaniu najbardziej zgodny z naturą jest seks z driadami
30 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Łucznik > Strzelec
Dodaje do klasy: Nie zajmuje się polowaniem, doskonale strzela z każdej broni i nosi średnie pancerze
Kusznik >Strzelec wałowy
Dodaje do klasy: Doskonale strzela z kuszy, nosi ciężkie pancerze, nie zajmuje się polowaniem
Myśliwy > Leśnik
Dodaje do klasy: Używa średnik pancerzy, skupia się na polowaniu, doskonale oprawia zwierzęta i potwory
Kłusownik > Wnykarz
Dodaje do klasy: Zastawia pułapki, doskonale radzi sobie z rzadkimi potworami
Mistrz chakramu > Miotacz
Dodaje do klasy: Idealnie rzuca każdym typem broni miotanej
Survivalowiec > Przygotowany
Dodaje do klasy: Zna każdy las jak własną kieszeń, zastawia pułapki, może wyżywić się w lesie
Harpunnik > Harcownik
Dodaje do klasy: Używa wszelkich broni długich oraz drzewcowych, nosi średnie pancerze
Pikinier > Włócznik
Dodaje do klasy: Może walczyć z konia, używa ciężkich pancerzy i wszelkich broni drzewcowych
Zwiadowca > Szperacz
Dodaje do klasy: Idealnie posługuje się sztyletami, łukami i krótką bronią białą, nosi średnie pancerze i w ograniczonym stopniu może posługiwać się kradzieżą kieszonkową
Mistrz łowów/Gniew Natury > Królewski łowczy
Dodaje do klasy: W podstawowym stopniu opanował sztuki druidzkie oraz jest świetnym strzelcem
40 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Klasa specjalna, następna droga rozwoju dla każdej dowolnej klasy, wybrana klasa może być używana z klasą wybraną poprzednio równolegle
Mag i Łowca > Łowca czarownic
Dodaje do klasy: Odbijanie zaklęć w walce z magami, średnie pancerze, duż