15 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Strażnik > Młocarz
Dodaje do klasy: Niezwykle wytrzymała klasa posługująca się tylko młotami bojowymi i ciężkimi pancerzami
Strażnik > Krzyżowiec
Dodaje do klasy: Uzbrojona i opancerzona po zęby odmiana strażnika
Strażnik > Upadły Templariusz
Dodaje do klasy: Zła odmiana strażnika, o wiele lepsza od podstawowego, używa zwykle mieczy dwuręcznych zaklętych mroczną magią
Strażnik > Obrońca
Dodaje do klasy: Normalna dalsza droga rozwojowa dla Strażnika
Strażnik > Pretorianin
Dodaje do klasy: Kierujący się tylko siłą, walczący głównie ciężkimi toporami, o niezwykle grubym pancerzu strażnicy przyboczni ważnych osobistości
Strażnik > Inkwizytor
Dodaje do klasy: Podstawowa magia światła, topór lub miecz typowy dla kata i zbroja z pięknymi zdobieniami typowymi dla ludzi wiary wskazują tę jakże zabójczą jednostkę
Strażnik > Zbrojny
Dodaje do klasy: Możliwość dobycia tarczy i lepszych odmian broni jednoręcznej. Ulepszony pancerz, szczególnie na tułów.
Barbarzyńca > Najeźdźca
Dodaje do klasy: Może dosiadać niezwykle szybkich wierzchowców oraz może nosić zwykłe morgensterny
Barbarzyńca > Berseker
Dodaje do klasy: Typowe ulepszenie w każdą stronę podstawowego barbarzyńcy, posiada zdolność szału krwi, dzięki której im więcej dostanie obrażeń, tym mocniej bije
Barbarzyńca > Siepacz
Dodaje do klasy: Typowa dla hordy klasa barbarzyńcy, pozwala na używanie ogromnych, dwuręcznych mieczy, ma premię do walki z demonami oraz do szału krwi
30 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Młocarz > Kowal
Dodaje do klasy: Potrafi wytwarzać doskonałe pancerze, posługuje się młotami bojowymi
Krzyżowiec > Zaelota
Dodaje do klasy: Używa ciężkich pancerzy i w ograniczonym stopniu posługuje się magią
Upadły Templariusz > Wygnaniec
Dodaje do klasy: Używa ciężkich pancerzy oraz każdej dowolnej broni, może posługiwać się magią demonów
Obrońca > Fanatyk
Dodaje do klasy: Z każdym przyjętym ciosem zadaje większe obrażenia
Pretorianin > Royalista
Dodaje do klasy: Możliwość noszenia lepszej odmiany opancerzenia, atakuje głównie toporami
Inkwizytor > Kirasjer
Dodaje do klasy: Możliwość ujeżdżania lekko opancerzonych koni oraz zakładania specjalnych pancerzy przeznaczonych tylko dla kirasjerów, możliwość noszenia sierpów kirasjerskich
Zbrojny > Pancerny
Dodaje do klasy: Używa ciężkich pancerzy i może walczyć z konia przy pomocy broni długiej
Najeźdźca > Kawalerzysta
Dodaje do klasy: Może używać lekkich pancerzy i walczyć z konia, szybciej się przemieszcza od pancernego
Berseker > Zamroczony
Dodaje do klasy: Nie zważa na obrażenia, używa toporów i młotów, nosi średnie pancerze
Siepacz > Porucznik
Dodaje do klasy: Używa ciężkich pancerzy i broni dwuręcznych, przewodzi każdemu siepaczowi bez względu na przynależność klanową czy stopień wojskowy
40 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Klasa specjalna, następna droga rozwoju dla każdej dowolnej klasy, wybrana klasa może być używana z klasą wybraną poprzednio równolegle
Wojownik i Strażnik/Barbarzyńca > Krwawy rycerz
Dodaje do klasy: Wojownik pochodzący od wampira lub po prostu dzierżący jego moce. Jest lepszy od pierwowzoru. Rzadka droga rozwoju tylko jeśli przed wejściem na nowy poziom został ukąszony przez jedne z typów wampirów
Barbarzyńca/Strażnik > Gladiator
Dodaje do klasy: Odporność na wiele obrażeń, większa szansa na wygraną w starciu z wrogiem niemagicznym
Łotr, Wojownik i Barbarzyńca/Strażnik > Pogromca potworów
Dodaje do klasy: Niewrażliwość na wiele cech obronnych potworów, rozmowa z potworami, zbieranie wszystkich trofeów
Strażnik > Młocarz
Dodaje do klasy: Niezwykle wytrzymała klasa posługująca się tylko młotami bojowymi i ciężkimi pancerzami
Strażnik > Krzyżowiec
Dodaje do klasy: Uzbrojona i opancerzona po zęby odmiana strażnika
Strażnik > Upadły Templariusz
Dodaje do klasy: Zła odmiana strażnika, o wiele lepsza od podstawowego, używa zwykle mieczy dwuręcznych zaklętych mroczną magią
Strażnik > Obrońca
Dodaje do klasy: Normalna dalsza droga rozwojowa dla Strażnika
Strażnik > Pretorianin
Dodaje do klasy: Kierujący się tylko siłą, walczący głównie ciężkimi toporami, o niezwykle grubym pancerzu strażnicy przyboczni ważnych osobistości
Strażnik > Inkwizytor
Dodaje do klasy: Podstawowa magia światła, topór lub miecz typowy dla kata i zbroja z pięknymi zdobieniami typowymi dla ludzi wiary wskazują tę jakże zabójczą jednostkę
Strażnik > Zbrojny
Dodaje do klasy: Możliwość dobycia tarczy i lepszych odmian broni jednoręcznej. Ulepszony pancerz, szczególnie na tułów.
Barbarzyńca > Najeźdźca
Dodaje do klasy: Może dosiadać niezwykle szybkich wierzchowców oraz może nosić zwykłe morgensterny
Barbarzyńca > Berseker
Dodaje do klasy: Typowe ulepszenie w każdą stronę podstawowego barbarzyńcy, posiada zdolność szału krwi, dzięki której im więcej dostanie obrażeń, tym mocniej bije
Barbarzyńca > Siepacz
Dodaje do klasy: Typowa dla hordy klasa barbarzyńcy, pozwala na używanie ogromnych, dwuręcznych mieczy, ma premię do walki z demonami oraz do szału krwi
30 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Młocarz > Kowal
Dodaje do klasy: Potrafi wytwarzać doskonałe pancerze, posługuje się młotami bojowymi
Krzyżowiec > Zaelota
Dodaje do klasy: Używa ciężkich pancerzy i w ograniczonym stopniu posługuje się magią
Upadły Templariusz > Wygnaniec
Dodaje do klasy: Używa ciężkich pancerzy oraz każdej dowolnej broni, może posługiwać się magią demonów
Obrońca > Fanatyk
Dodaje do klasy: Z każdym przyjętym ciosem zadaje większe obrażenia
Pretorianin > Royalista
Dodaje do klasy: Możliwość noszenia lepszej odmiany opancerzenia, atakuje głównie toporami
Inkwizytor > Kirasjer
Dodaje do klasy: Możliwość ujeżdżania lekko opancerzonych koni oraz zakładania specjalnych pancerzy przeznaczonych tylko dla kirasjerów, możliwość noszenia sierpów kirasjerskich
Zbrojny > Pancerny
Dodaje do klasy: Używa ciężkich pancerzy i może walczyć z konia przy pomocy broni długiej
Najeźdźca > Kawalerzysta
Dodaje do klasy: Może używać lekkich pancerzy i walczyć z konia, szybciej się przemieszcza od pancernego
Berseker > Zamroczony
Dodaje do klasy: Nie zważa na obrażenia, używa toporów i młotów, nosi średnie pancerze
Siepacz > Porucznik
Dodaje do klasy: Używa ciężkich pancerzy i broni dwuręcznych, przewodzi każdemu siepaczowi bez względu na przynależność klanową czy stopień wojskowy
40 POZIOM DOŚWIADCZENIA
Klasa specjalna, następna droga rozwoju dla każdej dowolnej klasy, wybrana klasa może być używana z klasą wybraną poprzednio równolegle
Wojownik i Strażnik/Barbarzyńca > Krwawy rycerz
Dodaje do klasy: Wojownik pochodzący od wampira lub po prostu dzierżący jego moce. Jest lepszy od pierwowzoru. Rzadka droga rozwoju tylko jeśli przed wejściem na nowy poziom został ukąszony przez jedne z typów wampirów
Barbarzyńca/Strażnik > Gladiator
Dodaje do klasy: Odporność na wiele obrażeń, większa szansa na wygraną w starciu z wrogiem niemagicznym
Łotr, Wojownik i Barbarzyńca/Strażnik > Pogromca potworów
Dodaje do klasy: Niewrażliwość na wiele cech obronnych potworów, rozmowa z potworami, zbieranie wszystkich trofeów