Avillan Might & Magic

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Zanurz się w świecie siły i magi, Avillanie, krainie, gdzie wszystko jest możliwe.


    Podział kontynentalny

    Czarko
    Czarko
    Wielka Trójca


    Liczba postów : 43
    Join date : 23/12/2015

    Podział kontynentalny Empty Podział kontynentalny

    Pisanie by Czarko Sob Gru 26, 2015 7:22 pm

    Cały Avillan podzielony jest na kilka znanych kontynentów oraz na archipelagi i ziemie niczyje.


    Pierwszym i głównym kontynentem, który jest za razem największym to Teredar. Dzieli się on na tereny bardziej bądź mniej znane:
    1. Pustynia Dar-Inshal - zamieszkana przez Orków, Mauretów, Redgarów i Beduinów
    2. Dżungla Nexennar - zamieszkana przez elfy leśne
    3. Ziemie Imperium Sokoła- zamieszkane przez ludzi i elfy wysokie
    4. Podziemne miasto Xel-dur - stolica mrocznych elfów
    5. Ziemia Wykluczona - zamieszkana tylko przez Zieloną Straż, dawna siedziba czarodziejów, którzy uciekli do Khazad-Arin
    6. Khazad-Arin - stolica magów i jedyne w pełni zaczarowane miasto w Avillanie. Znajduje się tu akademia magii oraz wielka biblioteka.
    7. Półwysep Sierpu Księżyca - główna baza elfów nocnych (renegatów)


    Drugim i mniej znanym kontynentem jest Kheran, czyli skuty lodem ląd górzysty i dom krasnoludów. On również ma parę kluczowych miejsc:
    1. Smocza Dal - miasto Nordów i jedyne większe miasto ludzkie
    2. Wyżyna Azmodan - siedziba gnomów, należy lennie do Republiki Krasnoludowej pod władzą Zoltana Siwobrodego.
    3. Góry Gwieździste (Góry Północne) - główne ziemie Republiki Krasnoludowej, to tu znajduje się Dawnforge - stolica tejże republiki, gdzie zwykle siedzi Zoltan Siwobrody
    4. Równina Kelsdonki - Tam żyją hobbity. Ich stolicą jest Hobbiton


    Trzecim terenem z tych bardziej znanych jest Archipelag zamieszkany głównie przez ludzi/.

    Trzecim i Stworzonym przez bóstwo wojny i waśni - Vexinosa - kontynentem jest Anathel, co w języku krwawych elfów oznacza ziemię obiecaną, a największa kraina geograficzna tam, to Nomeria - kraj Hordy, w której języku Nomeria oznacza dom
    Czwarty i również Vexinosowy kontynent to Umbrana - kraina mroku; brama do Hellaru i jedyne miejsce gdzie an Avillanie naturalnie występują demony.  Góruje tam Góra Karkinosu, która to jako wulkan tworzy tutejszą warownię demonicznych lordów oraz właśnie szramę portalową do Hellaru.

    Piąty region, a czwarty kontynent - Erhenir- jest to wielki kontyment lodowcowo-tundrowy połaczony z Kheranem przez tzw. Wężową Groblę. Jest na samym północnym krańcu Avillanu.

      Obecny czas to Pią Kwi 19, 2024 12:35 pm