Avillan Might & Magic

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Zanurz się w świecie siły i magi, Avillanie, krainie, gdzie wszystko jest możliwe.


    Rasy podstawowe

    Czarko
    Czarko
    Wielka Trójca


    Liczba postów : 43
    Join date : 23/12/2015

    Rasy podstawowe Empty Rasy podstawowe

    Pisanie by Czarko Sob Gru 26, 2015 7:24 pm

    Ludzie - mało roztropna i trochę na zbyt niezrozumiała rasa, gdyż każde z nich jest inne, są świetnymi wojownikami, strażnikami i palladynam, zaś co do magii mają oni premię do magii światła.


    Elfy leśne - elfy pierwotne, te które powstały na początku dziejów Avillanu, są świetnymi strzelcami i pochodnymi tej klasy jak również genialnie sobie radzą jako lekka piechota. Mają one premię oczywiście do magii natury, czyli np. do oplątywania wrogów cierniami, przyzywania dzieci lasu. Dowodzi nimi król Terenas, samozwańczy król elfów leśnych, który nienawidzi krasnoludów.


    Krasnoludy - podstawowa rasa pochodząca z Gór Gwieździstych inaczej zwanych Górami Północnymi. Rasa to jest bardzo wytrzymała i potrafi się przystosować do wielu trudnych warunkach, przez co rozwinęły się uniwersalnie w każdą stronę daną odmianą, są odporni na mróz oraz są mistrzami dwóch dróg magii:
    Ignis (czyli ogień) - typowo bojowa magia bazująca o ogień z podziemi, najlepiej opanowany przez kowali, kapłanów runicznych oraz tzw. Władców ognia.
    Nivis (lód) - droga magii przekierowana zarówno defensywnie i ofensywnie, pochodzi od wojownika, który pochłonął duszę lodowego smoka, to on odkrył tę drogę i nauczył ją kilku krasnoludzkich kapłanów, tak powstał zakon dragonicznego lodu, czyli elitarne krasnoludzkie stowarzyszenia kapłanów żywiołu lodu, oni swoimi umiejętnościami dzielą się nie przez runy, lecz przez kryształy niviańskie.


    Impy - demony podstawowe, od nich pochodzą demoniczne rody i to one potrafią rozwinąć się np. w succubusa, czarta, diabła, czy ogara lub demona. Potrafią oni też połączyć się z ludźmi tworząc demonologów, kultystów lub przez gwałtu na ludzkich kobietach wytworzyć gobliny. Zaś jeśli succubus zgwałci mężczyznę jest szansa na powstanie "diabelstwa" czyli perfekcyjnego zgrania człowieka z demonem, zdolnego do wielu lepszych rzeczy niż zwykły demon lub zwykły człowiek. Impy panują nad ogniem podobnie do krasnoludów, tylko że bardziej chaotycznym ogniem, ich szkołę magii nazywa się inferno. Drogę tą ogarną tylko impy i ich pochodne rasy oraz ludzie opętani przez nie.


    Gobliny - rasa nieudana, stworzona przez impy ale ten nieudany projekt po długich latach życia na całym świecie Avillanu ewoluował w trolle, orków, ogry, cyklopy czy w swoje chaotyczne wersje po czym w orków/ogrów chaosu. Nie panują same z siebie nad magią, dopiero co mądrzejsi orkowie i trolle posiedli sztukę zielarstwa i szamanizmu, co dało im szansę rozwinąć się w zorganizowaną nację zwaną hordą.


    Podane rasy są jedynie zgrubnym przedstawieniem wszystkich ras, aby rozpocząć grę najlepiej wybrać konkretną podrasę rozpisaną w rozwinięciu każdej z rasy.

      Obecny czas to Pią Mar 29, 2024 12:51 am