Bretonowie - idealny pod maga, często takich biorą za darmo do akademii magii w Khazad-Arin. Są też na ową magię najbardziej odporni z ludzi. Cechuje ich jasna karnacja i
owalna głowa.
Redgarowie - Silna rasa ludzi wychowana przy pustyniach, buduje zwykle miasta z piaskowca, mają ciemniejszą karnację ale nie czarną. Cechują ich długie, brązowe włosy i porządna budowa fizyczna. Zwykle walczą brońmi dwuręcznymi zadając ogromne rany przeciwnikom, co stawia ich jako idealnych strażników.
Nordowie - ludzie północy, po części odporni na mróz. Budują z bloków lodu swoje miasta. Są dobrymi wojownikami. Kiedy zajmują cieplejsze wyspy ich architektura obiera strukturę taką, jak u sławnych wikingów, to wskazuje na ich pochodzenie od tych legendarnych wojów.
Wyspiarze - mieszkają na archipelagu Mayia-Kai w chatach na palach. Przez lata na wyspie stali się porządnymi łowcami. Teraz archipelag ma wiele portów i karczm gdzie najłatwiej takiego znaleźć. Zwykle handlują z trollami swoimi alkoholami za zioła lecznicze. Dzięki tej rasie konflikt hordy i ludzi trochę się wyciszył i teraz nie ma już otwartej wojny. Trudno dzisiaj o prawdziwego wyspiarza ale są jeszcze pojedynczy, którzy koczują wśród drzew i polują samemu zamiast handlować.
Talenowie - ludzie Imperium pod władzą króla Talena I Wielkiego, mieszkają na nizinach, budują z kamienia swoje miasta i fortece. Zwykli ludzie, którzy nadają się po trochu do wszystkiego.
Mauretowie - ludzie czarnoskórzy z głębi pustyni oraz ze stepów wschodnich. Stereotypy twierdzą, że są dobrymi zabójcami i złodziejami. Nie budują miast tylko wędrują, jak znajdą osiedle ludzkie to tam zamieszkują.
Beduini - kolejna rasa z pustyni Dar-Inshal, koczownicy i handlarze, to ich główny opis. Na noc rozstawiają namioty, zaś w dzień wędrują po świecie z cennymi towarami.
owalna głowa.
Redgarowie - Silna rasa ludzi wychowana przy pustyniach, buduje zwykle miasta z piaskowca, mają ciemniejszą karnację ale nie czarną. Cechują ich długie, brązowe włosy i porządna budowa fizyczna. Zwykle walczą brońmi dwuręcznymi zadając ogromne rany przeciwnikom, co stawia ich jako idealnych strażników.
Nordowie - ludzie północy, po części odporni na mróz. Budują z bloków lodu swoje miasta. Są dobrymi wojownikami. Kiedy zajmują cieplejsze wyspy ich architektura obiera strukturę taką, jak u sławnych wikingów, to wskazuje na ich pochodzenie od tych legendarnych wojów.
Wyspiarze - mieszkają na archipelagu Mayia-Kai w chatach na palach. Przez lata na wyspie stali się porządnymi łowcami. Teraz archipelag ma wiele portów i karczm gdzie najłatwiej takiego znaleźć. Zwykle handlują z trollami swoimi alkoholami za zioła lecznicze. Dzięki tej rasie konflikt hordy i ludzi trochę się wyciszył i teraz nie ma już otwartej wojny. Trudno dzisiaj o prawdziwego wyspiarza ale są jeszcze pojedynczy, którzy koczują wśród drzew i polują samemu zamiast handlować.
Talenowie - ludzie Imperium pod władzą króla Talena I Wielkiego, mieszkają na nizinach, budują z kamienia swoje miasta i fortece. Zwykli ludzie, którzy nadają się po trochu do wszystkiego.
Mauretowie - ludzie czarnoskórzy z głębi pustyni oraz ze stepów wschodnich. Stereotypy twierdzą, że są dobrymi zabójcami i złodziejami. Nie budują miast tylko wędrują, jak znajdą osiedle ludzkie to tam zamieszkują.
Beduini - kolejna rasa z pustyni Dar-Inshal, koczownicy i handlarze, to ich główny opis. Na noc rozstawiają namioty, zaś w dzień wędrują po świecie z cennymi towarami.