Avillan Might & Magic

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Zanurz się w świecie siły i magi, Avillanie, krainie, gdzie wszystko jest możliwe.


    Spis umiejętności

    Czarko
    Czarko
    Wielka Trójca


    Liczba postów : 43
    Join date : 23/12/2015

    Spis umiejętności Empty Spis umiejętności

    Pisanie by Czarko Pią Gru 25, 2015 5:47 pm

    UWAGA! Każdy zaczyna z poziom 1 dla każdej umiejętności! Każda umiejętność może zostać rozwinięta tylko do trzeciego poziomu poza kilkoma wyjątkami!


    Mag
    - Magiczny pocisk = podstawowy atak magiczny, bez niego nie przetrwa się jako mag
    - Alchemia = wytwarzanie z ziół i innych składników przydatnych mikstur, trutek, eliksirów
    - Regeneracja many = powolna regeneracja many po za walką
    - Wytwarzanie zaklęć = pozwala tworzyć zwoje z zaklęciami, pożera to czas w rozgrywce ale daje nam zwój z czarem
    - Łączenie czarów = bardzo przydatne w walce kiedy to masz już obraną drogę nauki i masz kilka czarów podstawowych
    Wymaga wytwarzanie zaklęć na poziomie 2 i regeneracja many na poziomie 1
    - Zielarstwo = pozwala zbierać zioła i daje o nich podstawową wiedzę
    - Transmutacja = zmienia jedną rzecz w inną
    - Przyzywanie istot magicznych = im wyższy poziom tym lepsze stworzenie możesz przyzwać. W przyzywaniu bardzo przydatny jest rozwój w maga jakiegoś wybranego żywiołu, bądź w przyzywacza. Pierwsza opcja daje nam gamę istot przywoływanych z danego żywiołu. np. Fenix przyzwany jest przez piromantów z wysokim poziomem przyzwania istot. Przywoływacz zaś jako mistrz sztuki przyzwania, którego bitwy wyglądają tak, że tworzy sobie magiczną armię zamiast walczyć samemu, może przyzwać dowolne stworzenie z każdej drogi żywiołu lub nawet z dróg nie mających domyślnie przypisanych przyzwańców np. z żywiołu truciciela może przyzwać żywiołaka trucizny, który jest podobny do żywiołaka wody. Początkowo działa to na czystej energii magicznej.
    1 lvl - zaczarowany wilk/sokół/jaszczur (mały)
    2 lvl - zaczarowany jaszczur (średni)
    3 lvl - duży zaczarowany jaszczur
    4 lvl - zaklęty zębacz
    5 lvl - zaklęty zębacz alfa
    6 lvl - smoczy zębacz
    7 lvl - smoczy zębacz alfa
    8 lvl- młody draken
    9 lvl - nastoletni draken
    10 lvl - draken
    11 lvl - dorosły draken
    12 lvl - golem arkany
    13 lvl - golem strażnik arkany
    14 lvl - strażnik arkany
    15 lvl - Opiekun arkany/1 stworzenie wybranej drogi rozwoju
    - Mistrzostwo strategii = pozwala taktycznie pozyskać informacji o słabych punktach przeciwnika i je wykorzystać
    Wymaga Przyzywanie istot magicznym na poziomie 2 i regeneracja many na poziomie 2
    - Mistycyzm = pozwala na dążenie do stworzenia własnych czarów a ostatecznie nawet własnej odnogi magii
    Wymaga Mistrzostwo strategii na poziomie 1, regeneracja many na poziomie 2, Łączenie czarów na poziomie 2 i Wytwarzanie czarów na poziomie 3
    - Tajemny trening = Pozwala zagłębiać się w sztukę wybranej przez nas drogi magii i używać bardziej skomplikowanych jej czarów
    Wymaga mistycyzm na poziomie 1, Regeneracja many na poziomie 2 i wytwarzanie zaklęć na poziomie 2


    Wojownik
    - Walka mieczem
    - Walka toporem
    - Szermierka (walka szablą)
    Wymaga Walka mieczem na poziomie 2
    - Używanie tarczy
    - Pierwsza pomoc = może leczyć innych po za walką, jak również siebie, efekt działa szybciej i lepiej niż regeneracja życia
    - Regeneracja życia = powoli życie będzie się regenerowało po za walką
    Wymaga Pierwsza pomoc na poziomie 2
    - Szarża = szybki i mocny atak szarżujący na wroga, może ogłuszyć
    Wymaga Walka mieczem/toporem na poziomie 2 i używanie tarczy na poziomie 1
    - Okrzyk wojenny = więcej inicjatywy, pobudzenie odwagi sojuszników
    Wymaga szarża na poziomie 1
    - Forsowny marsz = większa szybkość
    Wymaga Szarża na poziomie 1
    - Młynek = podczas walk możesz robić młynki mieczem i trafić nawet trzech przeciwników naraz
    - Dwa ostrza = możesz walczyć dwoma ostrzami naraz i zadawać nimi pełne obrażenia, jeśli nie ma umiejętności a gracz korzysta z dwóch ostrzy to obrażenia każdego z nich mocno spadają. Dotyczy jedynie broni białej
    Wymaga Walka mieczem na poziomie 2 i Szermierka na poziomie 2
    - Tancerz ostrzy = potężna umiejętność pozwalająca mnóstwo obrażeń dwoma ostrzami i jednocześnie jest szansa na uniknięcie ataku wroga. Do wymagania potrzebuje mieć "Dwa ostrza" na poziomie 2. Jeśli gracz ma ciężki pancerz to umiejętność nie działa.


    Barbarzyńca/Strażnik
    - Walka młotem
    - Walka tasakiem
    - Walka buzdyganem
    - Dozbrojenie = daje dodatkową odporność na obrażenia dla pancerzy
    - Taranowanie = możliwość staranowania przeciwnika ogłuszając go i wybijając z rytmu
    Wymaga Walka młotem/tasakiem/buzdyganem na poziomie 2
    - Płatnerstwo = możesz wykonywać opancerzenie, rodzaj jest zależny od poziomu umiejętności
    Wymaga Dozbrojenie na poziomie 2


    Łotr
    - Kradzież kieszonkowa = wyższy poziom to mniejsze zagrożenie wykrycia
    - Otwieranie zamków = im wyższy poziom tym lepsze zamki można otwierać
    - Skradanie się = mniejsza słyszalność kroków za szybkość chodu
    - Strzelanie kuszą
    - Walka sztyletem
    - Walka mieczem
    Wymaga Walka sztyletem na poziomie 2
    - Skrytobójstwo = natychmiastowe zabicie niektórych przeciwników, po użyciu postać jest wycieńczona
    Wymaga Walka sztyletem na poziomie 3
    - Unik = możliwość uniknięcia uderzenia bądź pocisku
    Wymaga Skradanie się na poziomie 2
    - Targowanie się = możliwość wyargumentowania lepszych cen
    Wymaga Kradzież kieszonkowa na poziomie 1
    - Sprawność = sztuka gimnastyczna pozwalająca na sprawną wspinaczkę, wykorzystywanie otoczenia w walce, sprawniejsze poruszanie się po świecie
    Wymaga Skradanie się na poziomie 2, unik na poziomie 2 i Skrytobójstwo na poziomie 1


    Łowca
    - Strzelanie z łuku
    - Walka sztyletem
    - Oprawianie zwierząt = wyższy poziom to więcej rodzai zwierząt do oprawienia
    - Oprawianie potworów = wyższy poziom to więcej rodzai potworów do oprawienia
    Wymaga Oprawianie zwierząt na poziomie 1
    - Pułapki = zastawianie pułapek
    - Tropienie = możliwość poszukiwania osób, zwierząt, łupów
    Wymaga Oprawianie zwierząt an poziomie 1 i Oprawianie potworów na poziomie 1
    - Celne oko = lepiej strzelasz, większa szansa na trafienie z dużych odległości
    Wymaga Strzelanie z łuku na poziomie 2


    UNIWERSALNE
    Wszystkie umiejętności można ulepszyć tylko na poziom 1
    - Bibliotekarz = można wymieniać się umiejętnościami z innymi graczami posiadającymi tą zdolność, każda nabyta umiejętność posiada poziom zerowy
    Wymaga poziom postaci 25 i poziom jednej z umiejętności na 3
    - Sokoli wzrok = można podpatrzyć umiejętności innego bohatera lub NPC podczas jej używania, każda nabyta umiejętność posiada poziom zerowy
    Wymaga poziom 25 i poziom jednej z umiejętności na 3
    - Nauczyciel = może nauczyć innego bohatera swoich umiejętności jeśli uczeń ma umiejętność Pojętny uczeń, nabyta umiejętności posiada poziom 1
    Wymaga poziom 30 i dwie umiejętności na poziomie 3
    - Pojętny uczeń = inny bohater z umiejętnością Nauczyciel może nauczyć cię swoich zdolności na poziom 1
    Wymaga poziom 30 i jednej umiejętności na poziomie 3

      Obecny czas to Pon Maj 13, 2024 3:22 pm