Avillan Might & Magic

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Zanurz się w świecie siły i magi, Avillanie, krainie, gdzie wszystko jest możliwe.


    Droga rozwoju dla Wojownika

    Czarko
    Czarko
    Wielka Trójca


    Liczba postów : 43
    Join date : 23/12/2015

    Droga rozwoju dla Wojownika Empty Droga rozwoju dla Wojownika

    Pisanie by Czarko Pią Gru 25, 2015 5:53 pm

    15 POZIOM DOŚWIADCZENIA


    Wojownik > Tarczownik
    Dodaje do klasy: Głownie skupia się na tarczach niż na broniach, większy ich wybór


    Wojownik > Miecznik
    Dodaje do klasy: Większe umiejętności do walki broniami jednoręcznymi, średnie opancerzenie


    Wojownik > Płatnerz
    Dodaje do klasy: Znaczna poprawa umiejętności w sztuce wytwarzania pancerzy


    Wojownik > Jeździec
    Dodaje do klasy: Umiejętność skutecznej walki z siodła, głównie broń jednoręczna


    Wojownik > Palladyn
    Dodaje do klasy: Możliwość podstawowego leczenia ran oraz błogosławieństw, pancerz średni, tarcza i miecz


    Wojownik > Topornik
    Dodaje do klasy: Możliwość rzucania toporami, zazwyczaj używa dwóch, pancerz lekki


    Wojownik > Rycerz
    Dodaje do klasy: Zwykła forma rozwoju klasy, uniwersalny, możliwość noszenia ciężkich pancerzy


    Wojownik > Fechmistrz
    Dodaje do klasy: Używa pojedynczej szabli zadając szybkie ataki o dużym zasiegu






    30 POZIOM DOŚWIADCZENIA


    Tarczownik > Maruder
    Dodaje do klasy: Opancerzona klasa potrafiąca nosić różne rodzaje tarcz oraz je ulepszać


    Miecznik > Szermierz
    Dodaje do klasy: Mistrzowsko opanowana sztuka władania mieczem jednoręcznym, średnie opancerzenie


    Płatnerz > Mistrz kowalstwa
    Dodaje do klasy: Wykonywanie stalowych jak i srebrnych broni oraz udoskonalanie części opancerzenia


    Jeździec > Kawalerzysta
    Dodaje do klasy: Możliwość dawania opancerzenia wierzchowcom oraz dobywania lanc


    Palladyn > Anielski strażnik
    Dodaje do klasy: Wskrzeszanie poległych, doskonałe leczenie ran, możliwość dobycia miecza dwuręcznego


    Topornik > Rębacz
    Dodaje do klasy: Silny typ samotnika, potrafi przetrwać w pojedynkę dość długo, zamiast dwóch toporów zwykłych posiada on jeden topór klasy ciężkiej oraz jeden szybszy, jednoręczny, używany do rzucania, do tego im bardziej jest ranny ty bardziej zwiększa się jego furia a tym samym mocniej i szybciej atakuje


    Rycerz > Szlachcic
    Dodaje do klasy: Mniejsze ceny kupna w sklepach, noszenie ciężkich pancerzy oraz każdego rodzaju uzbrojenia


    Fechmistrz > Bojownik
    Dodaje do klasy: Większa szybkość, opanowanie władania szablą na mistrzowskim poziomie






    40 POZIOM DOŚWIADCZENIA
    Klasa specjalna, następna droga rozwoju dla każdej dowolnej klasy, wybrana klasa może być używana z klasą wybraną poprzednio równolegle


    Rycerz śmierci
    Dodaje do klasy: Potężny wojownik posiadający moc wskrzeszenia, magię ciemności i podstawy nekromancji oraz magii plagi. Zwykle łączy ze sobą cechy wojownika orz ciężkie pancerze strażnika. Jest bardzo potężny


    Sura
    Dodaje do klasy: Podtyp wojownika, który jest półdemonem, posiada magię ognia oraz kilka zdolności demonicznych, jest bardzo silny


    Wojownik i Strażnik/Barbarzyńca > Krwawy rycerz
    Dodaje do klasy: Wojownik pochodzący od wampira lub po prostu dzierżący jego moce. Jest lepszy od pierwowzoru. Rzadka droga rozwoju tylko jeśli przed wejściem na nowy poziom został ukąszony przez jedne z typów wampirów


    Łotr, Wojownik i Barbarzyńca/Strażnik > Pogromca potworów
    Dodaje do klasy: Niewrażliwość na wiele cech obronnych potworów, rozmowa z potworami, zbieranie wszystkich trofeów

      Obecny czas to Sro Maj 15, 2024 12:43 pm