Orkowie - standardowa rasa hordy, jest przeciętnie inteligentna ale ponadprzeciętnie silna i dobra do pokonywania demonów. Rasa ta wykształciła struktury plemienne i koczowniczy tryb życia. Zajmują się zwykle odpłatnym zabijaniem demonów i czczeniu pradawnych bóstw. Czasem latają na mantikorach lub jeżdżą na panterach bądź wargach.
Trolle - rasa wyspiarska hordy. Są silniejsi od orków ale mniej inteligentni od nich. Parają się zielarstwem i szamanizmem. Ich specjalność to magia. Są powolni lecz nie do zatrzymania.
Ogry - rasa zwykle posiadająca za broń wielką pałkę, którą miażdżą oponentów. Są najlepszymi szamanami, choć słabi w zielarstwie.
Cyklop - wielka, jednooka machina do zabijania. To najkrótszy opis tej rasy.
Orkowie chaosu - domieszka krwi demonów w ich żyłach daje im niezwykłe zdolności bojowe, magiczne i łowcze. Niestety nie są oni już do końca poczytalni i nagle mogą zacząć atakować swoich zwykłych braci.
Ogry chaosu - perfekcyjni szamani ale czasem zdarzy im się źle wycelować i zamiast armii wroga upada ich własna.
Trolle - rasa wyspiarska hordy. Są silniejsi od orków ale mniej inteligentni od nich. Parają się zielarstwem i szamanizmem. Ich specjalność to magia. Są powolni lecz nie do zatrzymania.
Ogry - rasa zwykle posiadająca za broń wielką pałkę, którą miażdżą oponentów. Są najlepszymi szamanami, choć słabi w zielarstwie.
Cyklop - wielka, jednooka machina do zabijania. To najkrótszy opis tej rasy.
Orkowie chaosu - domieszka krwi demonów w ich żyłach daje im niezwykłe zdolności bojowe, magiczne i łowcze. Niestety nie są oni już do końca poczytalni i nagle mogą zacząć atakować swoich zwykłych braci.
Ogry chaosu - perfekcyjni szamani ale czasem zdarzy im się źle wycelować i zamiast armii wroga upada ich własna.